23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Salling Group-direktør vil ikke udelukke ny priskrig: - Det var et unikt greb

Inden for den nærmeste fremtid præsenterer Salling Group ny strategi. Koncerndirektør Anders Hagh vil ikke udelukke, at den kan indeholde en ny priskrig på dagligvarer

Pris har været et ultimativt nøgleparameter for discountkæderne i dansk dagligvarehandel i de seneste år. 

Det gælder også for Salling Group, der med Netto tegner sig for den største andel af discountbutikker på kædeniveau - ligesom man også har store discountudvalg i sine Føtex- og Bilka-varehuse. 

Salling Group bidrog på et meget konkret niveau til kampen om danskernes discountkroner med en priskrig på 100 dagligvarer med start i september sidste år.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.296